.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب رئیس جدید فرهنگ و ارشاد آمل

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان آمل ظهر فردا توديع و معارفه مي‌شود.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي آمل با تاييد اين خبر اظهار داشت: محمدي كارشناس فرهنگي اين اداره به عنوان رئيس جديد اداره فرهنگ و ارشاد آمل معرفي مي‌شود.

حسين جوادي با اعلام اينكه روز دوشنبه پس از تحويل اين سمت عازم كربلا هستم، گفت: سه گزينه براي بنده در نظر گرفته شده است كه پس از بازگشت در اين خصوص تصميم‌گيري خواهم كرد.

وي افزود: به احتمال زياد در يكي از معاونت‌هاي معاونت هنري وزارت ارشاد و يا معاون يكي از ادارات كل استان‌هاي كشور مشغول به كار مي‌شوم.

جوادي با تاكيد بر اينكه به مدت چهار سال و نيم گذشته رئيس فرهنگ و ارشاد آمل بوده‌ام، تصريح كرد: از قبل هم تمايلي براي حضور در اين بخش نداشتم و اكنون نيز با تمايل خود از اين سمت كنار مي‌روم.

وي يادآور شد: در اين مدت برنامه‌هايي چون برگزاري نخستين همايش تجليل از چهره‌هاي فرهنگي و هنري شهرستان، نخستين همايش مديران ارشاد استان، نخستين همايش كتابت وحي در استان مازندران، همايش حكايت سرخ را برگزار كرديم.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي آمل با اشاره به اينكه در اين مدت برنامه‌هايي در راستاي افزايش حجم فعاليت‌هاي فرهنگي و هنري و ظرفيت تمام زيرمجموعه‌هاي ارشاد آمل انجام داده‌ايم، افزود: در بخش چاپخانه‌ها اين ميزان در مدت چهار سال گذشته تا چهار برابر افزايش يافته است.

وي تصريح كرد: در بخش عمراني نيز احداث و تكميل فضاهاي فرهنگي از جمله مجتمع ولي‌عصر (عج) در اين مدت پيگيري شده است.

پس از توديع اسكندي و مسلمي رؤساي ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي قائمشهر و بابلسر اين سومين تغيير در سطح مديران اين بخش در استان مازندران است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 آذر 1389
آقای جوادی از مدیران بسیار فعال و خوشنام در شهرستان آمل بود، متاسفانه با رفتن ایشان حوزه فرهنگی این شهرستان با مشکل روبرو خواهدشد. چرا مدیران توانمند به راحتی از گردونه خارج می کنند؟
تكتم 5 مهر 1392
عزلش كردن جوادي رو نه اينكه خودش بره..........

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.423 seconds.